top of page

Wakacyjne podróże - Azja

Kolejny tydzień wakacyjnych podróży spędziliśmy podziwiając malownicze zakątki Azji. Swoje egzotyczne podróże zaczęliśmy od kraju kwitnącej wiśni i pysznego sushi - Japonii. Przygotowaliśmy kolorowe kimona i techniką origami przygotowaliśmy okręty, które przydadzą się w dalszej podróży ;)

Prosto z Japonii popłynęliśmy do magicznych Indii. Poznaliśmy nowe zapachy i aromatyczne przyprawy, podziwialiśmy egzotyczna biżuterię oraz kolorowe sari i tatuaże z henny. Najbardziej podobały nam się pięknie ozdobione, majestatyczne słonie.

Wędrując na północ, na granicy z Chinami, trafiliśmy na niewielkie państwo - Nepal. 80% powierzchni tego kraju stanowią wysokie góry Himalaje wraz z najwyższym szczytem świata - Mount Everest. Dużo rozmawialiśmy o wspinaczce i spróbowaliśmy ulepić własne góry. Wszystkie były wyjątkowe i niepowtarzalne ;)

Po wspinaczce wysokogórskiej zasłużyliśmy na chwilę relaksu na rajskich plażach Tajlandii. Wypoczynek urozmaiciło nam przygotowywanie i puszczanie kolorowych latawców oraz obchody Święta Światła.

Azjatyckie podróżowanie zakończyliśmy na Filipinach. Dowiedzieliśmy się jakie stroje noszą Filipińczycy oraz poznaliśmy kulturę tego, leżącego na ponad 7 000 wysp, kraju. Stworzyliśmy też własną mapę i piękne obrazki oceanicznej fauny.